I AM WHAT I WANT 2 BE

I AM WHAT I WANT 2 BE

Sunday, September 6, 2009

BENGANG..

aku adalah bengan kt somebody nih.. kter dh lama gak lah kenal dier 2.. pas2 dier leh lak wat muke dkt aku.. citernyer mcm nie.. aku da kenalkan dier dkt kwn aku.. sbb kwn aku 2 nk mintak tolong kt dier pasal subjek ntah ape tah.. so aku kenalkan lah.. aku bg no tel kwn aku 2 kt dier.. aku leh gak lah dikatakan rapat dgn kwn aku 2.. ari 2.. time kt kadai mkn 2 yg xleh blah.. da ke dier buat muka dgn aku, duduk pun dok kt posisi tepi, yelah xnk tgk aku lah katekan.. kwn2 aku sume dier tegur tp aku x.. siap jeling kt aku ag lak 2.. aku tnyer kt kwn aku same da die da pape ker dgn somebody 2.. tp dier kate x.. kalau betul x, mmg ler dier 2 perasan ajer.. xsalah dier suke kt kwn aku 2, tp haruslah wat mcm 2.. aku kot yg kenalkan dorang.. kwn aku 2 pun satu, jagn lah layan lebih2 smpai dier jd perasan lak.. sane sini same2.. bengang bengang bengang kt dier n kwn aku gak.. xpasal2 aku jd mgsa..

No comments:

Post a Comment